ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2021 – 2022
Το 1ο ΓΕΛ Αλεξ/πολης εκπροσωπήθηκε επάξια και με εξαιρετικές διακρίσεις στους Σχολικούς Αγώνες από τους μαθητές/τριές μας.
ΣΤΟΥΡΑ ΟΛΓΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κατάκτηση 1ης θέσης στα 200 μ. Πεταλούδα – Γυναικών στους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Κολύμβησης των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, που διεξήχθησαν στο ΕΑΚ «Ποσειδώνιο» Κολυμβητήριο Θεσσαλονίκης στις 15 Απριλίου 2022.
Κατάκτηση 2ης θέσης με την ομάδα σκυταλοδρομίας και της 2ης θέσης στα 200 μ. Πεταλούδα – Γυναικών στους Αγώνες Κολύμβησης με τη συμμετοχή της στη 19η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑΔΑ της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού (ISF), η οποία έλαβε χώρα στη Νορμανδία της Γαλλίας από 14 έως 22 Μαΐου 2022.
ΒΡΑΧΙΩΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ & ΤΣΑΤΣΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κατάκτηση 2ης θέσης στο διπλό – μεικτό στους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Αντιπτέρισης (Badminton) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, που διεξήχθησαν στο ΔΑΚ Θέρμης Θεσσαλονίκης στις 9 έως 10 Μαΐου 2022
ΚΑΡΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Κατάκτηση 3ης θέσης στην κατηγορία Εφήβων – 55 κιλά στους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Λυκείων ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ, που διεξήχθησαν στην Πάτρα στις 14 έως 15 Απριλίου 2022.
Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριές μας!
Ευχόμαστε και πολλές άλλες επιτυχίες στο μέλλον!
Πηγή esos.gr (Η υφ. Παιδείας συγχαίρει την ελληνική αποστολή για τα 34 μετάλλια και την εξαιρετική εμφάνιση στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα | esos.gr)
Η Υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μ. Μακρή, αρμόδια και για τον σχολικό αθλητισμό, συγχαίρει θερμά μαθήτριες, μαθητές, συνοδούς - προπονητές, που συμμετείχαν στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα, που διεξήχθη από 14 έως 22 Μαΐου στη πόλη στη Deauville της Γαλλίας.
«Αισθάνομαι μεγάλη υπερηφάνεια για τις επιδόσεις της ελληνικής αποστολής στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα. Εκτιμώ, αναγνωρίζω και επιβραβεύω την προσπάθεια, την πειθαρχία, την επιμονή, τα ιδεώδη της ευγενούς άμιλλας και του ευ αγωνίζεσθαι, του σεβασμού στο ολυμπιακό πνεύμα, που η Ελλάδα έχει εμφυσήσει στον παγκόσμιο αθλητισμό και τα παιδιά μας εκπροσώπησαν με τον καλύτερο τρόπο, πρεσβευτές της χώρας μας και της γενιάς τους. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους! Μας κάνετε περήφανους!».
Η κα Μακρή ευχαρίστησε τη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής και τον Διευθυντή κ. Κερερέ αλλά και σε όλους όσοι εργάζονται για την ενίσχυση του ρόλου του σχολικού αθλητισμού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Η ελληνική αποστολή επέστρεψε με τριάντα τέσσερα 34 μετάλλια (3 χρυσά, 19 ασημένια, και 12 χάλκινα) στις αποσκευές της και η επιτυχία αυτή έτυχε θερμής υποδοχής από την εκπαιδευτική και σχολική κοινότητα, τις οικογένειες των μαθητών – αθλητών, την πολιτική ηγεσία και τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Την αποστολή αποτελούσαν 21 συνοδοί-προπονητές και 70 μαθητές/τριες-αθλητές/τριες, οι οποίοι κατέκτησαν την 1η θέση των αθλημάτων του κλασσικού αθλητισμού, κολύμβησης, ενόργανης και ρυθμικής γυμναστικής, των πανελληνίων σχολικών αγώνων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Ελλάδας και Κύπρου σχολικού έτους 2021-22 τα οποία διοργανώθηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω της αρμόδιας Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής.
Ακολουθεί αναλυτική παρουσίαση των αθλητών, των επιδόσεων και των μεταλλίων
ΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ : 3
ΣΤΙΒΟΣ
Άγγελος Μαντζουράνης(4ο ΓΕΛ Αχαρνών) δισκοβολία 58,72
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Αγγελάκη Χαρά (Εκπαιδευτήρια Δούκα)) 50 μ. πρόσθιο με επίδοση 32.23
ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΣΤΙΚΗ
Παναγιώτα Λύτρα (1ο ΓΕΛ Χαλανδρίου) στεφάνι με 31,900 β.,
ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ :19
ΣΤΙΒΟΣ : 3
1. Γιώργος Παπαναστασίου(2ο ΕΠΑΛ Αμαρουσίου) ,σφυροβολία 76.23 μ.
2. Μαρία Αντωνιάδη (ΓΕΛ Διδυμότειχου) 110 εμπόδια με χρόνο 13:61 κάνοντας και πανελλήνιο ρεκόρ Γυναικών Κ18
3.Τα αγόρια στη μεγάλη σκυταλοδρομία(200Χ400Χ600Χ800 μ.) κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο με τους Πέτρο Παπαγιάννη(ΕΠΑΛ Σητείας), Νικόλαο Σφακιωτάκη(1ο ΓΕΛ Ιλίου), Ανδρέας Γεωργίου(ΓΕΛ καμαρών Αχαΐας), Αλέξανδρο Σκούρτη( 12ο ΓΕΛ Πατρών) με επίδοση 4:30:38
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ : 12
1. Η Βασιλάκη Άρτεμις (1ο ΓΕΛ Αλικαρνασσού) 400 μ. ελεύθερο 4.19.09
2. Ο Κωνσταντίνος Ζαχαριάδης (16ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης,) 400μ. ελεύθερο 3.58.14
3. Ο Δημήτριος Τσαλιαγκός (BYRON COLLEGE Θεσσαλονίκης) 200 μ. πρόσθιο 2.17.24
4. Ο Μάριος Παναγιώτης Χρυσομάλλης (1ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας) 100 μ. ελεύθερο 51.40
5. Σκυταλοδρομία 4×100 ελεύθερο μαθητών με τους Γιώργο Φύκατα (Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης), Ορέστη Τσακτσίρα (5ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης), Κωνσταντίνο Ζαχαριάδη (16ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, Μάριο Παναγιώτη Χρυσομάλλη (1ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας) 3.27.23.
6. Σκυταλοδρομία 4Χ100 ελεύθερο μαθητριών με τις Άννα Αυγούστα Βλάχου (Εκπαιδευτήρια Παπαχαραλάμπους Αθήνα), Δανάη Γκογκόση (2ο ΓΕΛ Καισαριανής), Καλλιόπη Ζαΐμη (1ο ΓΕΛ Ν.Ηρακλείου Αττικής) , Ολγα Στούρα(1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης) 3.52.38.
7. Απόστολος Σίσκος (16ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης,) 200μ. ύπτιο 2.00.92
8. Άννα Αυγούστα Βλάχου(Εκπαιδευτήρια Σπύρος Παπαχαραλάμπους Αθήνα) 100 μ. πεταλούδα 1.00.651.
9. Αγγελάκη Χαρά (Εκπαιδευτήρια Δούκα) 100 μ. πρόσθιο 1.10.95
10. Θεόδωρος Κυπριανίδης (3ο ΓΕΛ Σταυρούπολης) 100μ. πρόσθιο 1.04.57
11. Όλγα Στούρα (1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης) 200 μ. πεταλούδα 2.19.31
12. Σκυταλοδρομία 4×100 ελεύθερο μικτό με τις/τους Άννα Αυγούστα Βλάχου(Εκπαιδευτήρια Σπύρος Παπαχαραλάμπους Αθήνα), Μάριο Παναγιώτη Χρυσομάλλη (1ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας), Δανάη Γκογκότση (2ο ΓΕΛ Καισαριανής), Ορέστη Τσακτσίρα (5ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης) 3.39.33 νέο Πανελλήνιο ρεκόρ εφήβων -νεανίδων.
ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ : 4
Παναγιώτα Λύτρα (1ο ΓΕΛ Χαλανδρίου) Σύνθετο ατομικό 118.250 β.
Παναγιώτα Λύτρα (1ο ΓΕΛ Χαλανδρίου) στην μπάλα με 29,800 β.
Παναγιώτα Λύτρα (1ο ΓΕΛ Χαλανδρίου) κορδέλα με 30,050 β.
Εβίτα Γιαννοπούλου(2ο ΕΠΑΛ Ν.Σμύρνης)κορύνες με 30,100β.
Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID -19 στο σύνολο της Επικράτειας κατά τη διενέργεια των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής περιόδου 2022
Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID -19 στο σύνολο της Επικράτειας κατά τη διενέργεια των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής περιόδου 2022
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ 2021-2022
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται οι παράγραφοι
Τεύχος Α
Ηλεκτρομαγνητισμός
- &4.3 Ηλεκτρομαγνητική Δύναμη
- &4.6 Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή
Τεύχος Γ
Κρούσεις
- &5.1 Εισαγωγή
- &5.2 Κρούσεις
- &5.3 Κεντρική Ελαστική Κρούση Δύο Σφαιρών
- &5.4 Ελαστική Κρούση Σώματος με άλλο Ακίνητο Πολύ Μεγάλης Μάζας
Ταλαντώσεις
- &1.1 Εισαγωγή
- &1.2 Περιοδικά φαινόμενα
- &1.3 Απλή Αρμονική Ταλάντωση
Στερεό (Ολόκληρο)
- &4.1 έως και &4.10
Ο υπεύθυνοι καθηγητές
ΣΙΤΣΑΝΛΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΔΕΛΙΑΚΙΔΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται οι σελίδες
- 9-12
- 16
- 22-41
- 60-96
- 111-114
- 118-133
Ο υπεύθυνες καθήγητριες
ΣΙΤΣΑΝΛΗ ΔΑΝΑΗ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΘΑΛΕΙΑ
ΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζεται όλη η διδαχθείσα εκτός από:
- Ενδομοριακές δυνάμεις
- Θερμοχημεία
- Χημική Κινητική
Ο υπεύθυνη καθηγήτρια
ΜΠΑΣΤΙΑΝΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Από το βιβλίο: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΥΧΟΣ Α’
3. ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ 3.2 Ένζυμα - Βιολογικοί Καταλύτες, μόνο οι υποπαράγραφοι
«Μηχανισμός δράσης των ενζύμων» και «Ιδιότητες των ενζύμων» σελ. 82-84
4. ΓΕΝΕΤΙΚΗ 4.3 Κυτταρική Διαίρεση, μόνο οι υποπαράγραφοι
«Η βιολογική σημασία της μίτωσης» σελ. 138-140 και
«Η βιολογική σημασία της μείωσης» σελ. 144-145
Από το βιβλίο: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΥΧΟΣ Β’
1. ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ σελ. 17-26
2. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ, ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ σελ. 31-47
(εκτός «Η γονιδιακή ρύθμιση στους προκαρυωτικούς οργανισμούς» σελ. 44-45)
4. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΥ DNA σελ. 61-65
5. ΜΕΝΔΕΛΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ σελ. 73-86
6. ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ σελ. 93-105 (εκτός «Ο καρκίνος προκαλείται …» σελ. 104-105)
8. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ σελ. 121-123 (μόνο η Εισαγωγή και η παράγραφος «Πλήθος φαρμακευτικών πρωτεϊνών συντίθενται …»)
Ο υπεύθυνος καθηγητής
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Β. Η Ελληνική Οικονομία κατά το 19ο αιώνα
3. Η διανομή των εθνικών κτημάτων
5. Η δημιουργία τραπεζικού συστήματος
6. Η βιομηχανία
9. Τα εθνικά δάνεια
10. Η πτώχευση του 1893 και ο Διεθνής Οικονομικός Έλεγχος
Γ. Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20ό αιώνα
4. Ο Α' Παγκόσμιος πόλεμος
6. Η ελληνική οικονομία κατά την περίοδο του μεσοπολέμου
7. Οι μεγάλες επενδύσεις
8. Η Τράπεζα της Ελλάδος
9. Η κρίση του 1932
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1821-1936)
Α. Εξωτερικός προσανατολισμός και πελατειακές σχέσεις (1821-1843)
2.Η διαμόρφωση νέων δεδομένων κατά την Επανάσταση
3.Τα πρώτα ελληνικά κόμματα
Β. Χειραφέτηση και Αναμόρφωση (1844-1880)
3.Η «νέα γενιά»
4. Η Εθνοσυνέλευση του 1862-1864
Γ. Δικομματισμός και εκσυγχρονισμός (1880-1909)
3.Από τη χρεοκοπία στο στρατιωτικό κίνημα στο Γουδί (1893-1909)
Δ. Ανανέωση - Διχασμός (1909-1922)
1,Το κόμμα των Φιλελευθέρων
4.Ο εθνικός διχασμός (1915-1922)
Ε. Εκσυγχρονισμός και επεμβάσεις (1923-1936)
2.Τα κόμματα από το τέλος του Μικρασιατικού πολέμου μέχρι τη δικτατορία του I. Μεταξά
ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛAΔΑ(1821-1930)
Α. Το προσφυγικό ζήτημα κατά την Ελληνική Επανάσταση (1821-1827)
2.Πρόσφυγες από τον ελλαδικό χώρο
4.Η στάση της πολιτικής ηγεσίας απέναντι στο προσφυγικό ζήτημα
Γ. Η αποκατάσταση των προσφύγων κατά την περίοδο της μοναρχίας του Όθωνα (1833-1862)
2.Η διαμάχη αυτοχθόνων και ετεροχθόνων
Δ. Πρόσφυγες και αλυτρωτικά κινήματα κατά το 19ο αιώνα
- Θεσσαλία, Ήπειρος, Μακεδονία
- Κρήτη
Β. Η Μικρασιατική καταστροφή
2. Το πρώτο διάστημα
3. Η Σύμβαση της Λοζάνης και η ανταλλαγή των πληθυσμών
Γ. Η αποκατάσταση των προσφυγών
- Η Επιτροπή Αποκαταστάσεως Προσφυγών
- Η αστική αποκατάσταση
Ε. Η ένταξη των προσφυγών στην Ελλάδα
- Οι επιπτώσεις από την άφιξη των προσφύγων
ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
Ε. Η περίοδος της αυτονομίας και η ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα
3. Τα πρώτα νέφη
5. Η αρμοστεία του Αλεξάνδρου Ζαΐμη (1906-1908)
8. Η μετάκληση του Βενιζέλου στην Αθήνα και οι επιπτώσεις στο Κρητικό Ζήτημα
ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
Δ. Ο Παρευξείνιος Ελληνισμός κατά το 19ο και 20ο αιώνα
- Αγώνες για τη δημιουργία μιας αυτόνομης Ποντιακής Δημοκρατίας (1917-1922)
Ο υπεύθυνη καθηγήτρια
ΔΕΒΕΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ως Εξεταστέα ύλη ορίζεται όλη η διδαχθείσα εκτός:
- § 2,4 (Ρυθμός μεταβολής) και
- ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 3 (Ολοκληρωτικός Λογισμός).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα δεν θεωρούνται εξεταστέα ύλη, μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν για τη λύση των ασκήσεων.
Ο υπεύθυνος καθηγητής
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΔΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζεται η παρακάτω
- Α. Εισαγωγή: σελ. 9-12, σελ. 14-26
- Β. Κείμενα: ΧΧΧ έως και L
- Γ. Γραμματική – Συντακτικό: ότι περιλαμβάνεται στα κείμενα I έως L
Ο υπεύθυνες καθηγήτριες
ΜΠΟΛΤΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΛΙΑΡΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται οι παρακάτω σελίδες
- 3-67
- 84-85
- 98-114
- 120
- 126-132
- 165-171
- 182-212
- Καθώς και τα διδαγμένα κείμενα από τους φακέλους υλικού
Ο υπεύθυνες καθηγήτριες
ΜΠΟΛΤΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΛΙΑΡΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΑΟΘ
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται τα παρακάτω κεφάλαια.
- 2
- 4
- 5
- 9
Ο υπεύθυνος καθηγητής
ΒΑΜΒΑΚΕΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Από το σχολικό βιβλίο: Κοπιδάκης Μ., Πατρικίου Έ., Λυπουρλής, Δ., Μωραΐτου Δ., «Αρχαία Ελληνικά, Φιλοσοφικός Λόγος», Γ' τάξη Γενικού Λυκείου, Υ.ΠΑΙ.Θ./Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
Εισαγωγή:
Δ. Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Κεφ. Δ2: Οι φιλοσοφικές ιδέες του Σωκράτη. Διαλεκτική, μαιευτική, ειρωνεία. Η αναζήτηση των ορισμών, η επαγωγική μέθοδος και η ηθική.
Κεφ. Δ3: Η δίκη και ο θάνατος του Σωκράτη.
Ε. Ο ΠΛΑΤΩΝ:
Κεφ. Ε1: Ο βίος του.
Πλάτων, Πρωταγόρας:
Β. Η φιλοσοφική σημασία του διαλόγου
Γ. Ο μύθος του Πρωταγόρα για τη δημιουργία του ανθρώπου και την αρετή
Πλάτων, Πολιτεία
Εισαγωγή στην Πολιτεία
1. Νεανικές φιλοδοξίες και απογοητεύσεις,
2. Η συγγραφή της Πολιτείας,
3. Η σκηνοθεσία και τα πρόσωπα του διαλόγου,
6. Οι τρεις τάξεις,
8. Η αγωγή των φυλάκων,
12. Οι φιλόσοφοι-βασιλείς,
13. Η δικαιοσύνη.
Η αλληγορία του σπηλαίου, εισαγωγικό σημείωμα.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Βίος και έργα
Πότε και πού γεννήθηκε ο Αριστοτέλης - Λίγα λόγια για την καταγωγή του
Ο Αριστοτέλης στην Ακαδημία του Πλάτωνα: Μαθητής πρώτα, δάσκαλος στη συνέχεια
Ο Αριστοτέλης στη Μακεδονία: Δάσκαλος του Αλέξανδρου
Επιστροφή του Αριστοτέλη στην Αθήνα: Αρχίζει η τρίτη περίοδος της φιλοσοφικής του δραστηριότητας. Ο Αριστοτέλης διδάσκει στο Λύκειο
Ο Αριστοτέλης εγκαταλείπει οριστικά την Αθήνα - Το τέλος της ζωής του.
Αριστοτέλης, Ἠθικά Νικομάχεια
Εισαγωγή (ολόκληρη)
Αριστοτέλης, Πολιτικά
Εισαγωγή (ολόκληρη)
Από το σχολικό βιβλίο: «Αρχαία Ελληνικά, Φάκελος Υλικού» Γ' τάξη Γενικού Λυκείου Κείμενα αναφοράς από τις παρακάτω θεματικές ενότητες, όπως αυτά εμφανίζονται στον Φάκελο Υλικού:
3η ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΝΌΤΗΤΑ
Η παιδεία και η αναζήτηση της αλήθειας – η ανθρώπινη φύση και το χρέος του φιλοσόφου
8. Η αλληγορία του σπηλαίου: οι δεσμώτες ......................................................... 79
10. Η αλληγορία του σπηλαίου: οι φιλόσοφοι...................................................... 96
11. Ο χαρακτήρας και οι στόχοι της παιδείας....................................................... 104
4η ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΝΌΤΗΤΑ
Ο άνθρωπος ανάμεσα στους ανθρώπους – η ηθική αρετή
12. Η ηθική αρετή .................................................................................................. 115
13. Η ηθική αρετή και η ηθική πράξη................................................................... 123
14. Ηθική αρετή και μεσότητα.............................................................................. 130
5η ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΝΌΤΗΤΑ
Ο άνθρωπος μέσα στην πόλη – η πολιτική αρετή
16. Η πόλις ........................................................................................................... 153
17. Ο άνθρωπος ζῷον πολιτικὸν.......................................................................... 160
18. Η αρχή της πλειοψηφίας ............................................................................ 167
19. Το πολίτευμα της δημοκρατίας .................................................................. 174
6η ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΝΌΤΗΤΑ
Ο άνθρωπος πολίτης του κόσμου – Η νέα οικουμένη και η επιμέλεια εαυτού
20. Ο κοσμοπολίτης άνθρωπος....................................................................... 185
21. Η νέα οικουμένη......................................................................................... 193
22. Η επιμέλεια του εαυτού ............................................................................ 200
ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
1. ΚΕΙΜΕΝΟ
Αδίδακτο πεζό κείμενο αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων της αττικής διαλέκτου.
2. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ – ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
α. Η ύλη που περιλαμβάνεται στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α', Β', Γ' Γυμνασίου,
β. Ολόκληρη η ύλη που περιλαμβάνεται στο σχολικό βιβλίο Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας (ενότητες: 1 - 21).
Η υπεύθυνη καθηγήτρια
ΤΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Πληροφορική
Ως εξεταστέα ύλη ορίζονται τα παρακάτω κεφάλαια.
-
Α. Βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Κεφάλαιο 2. Βασικές έννοιες Αλγορίθμων
Κεφάλαιο 3. Δεδομένα και Αλγόριθμοι εκτός από § 3.1
Κεφάλαιο 7. Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Κεφάλαιο 8. Επιλογή και Επανάληψη
Κεφάλαιο 9. Πίνακες
Κεφάλαιο 10. Υποπρογράμματα, εκτός από § 10.1, 10.2, 10.3
Β. Βιβλίο Πληροφορική, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Ενότητα 1: Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Ενότητα 4. Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Ενότητα 5. § 5.1 Κατηγορίες Λαθών
Ο υπεύθυνος καθηγητής
ΔΗΛΗΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ)
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: §1.1 Πειράματα τύχης, δειγματικός χώρος και ενδεχόμενα.
§ 1.2 Πιθανότητες: Ορισμοί και εφαρμογές.
§ 1.3 Πιθανότητες και πράξεις με ενδεχόμενα.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: §2.1 Πληθυσμός-Δείγμα-Μεταβλητές
§ 2.2 Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων
§ 2.3 Μέτρα θέσης και μεταβλητότητας
Ο υπεύθυνος καθηγητής
ΚΕΡΑΜΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Eνημερωτικό φυλλάδιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, σχετικά με το πλαίσιο που διέπει την κυκλοφορία των Ελαφρά Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων
- Διαβιβαστικό
- Ενημερωτικό φυλλάδιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, σχετικά με το πλαίσιο που διέπει την κυκλοφορία των Ελαφρά Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων
Για τους στρατεύσιμους κλάσεως 2025 (γεννημένοι το έτος 2004)
Κατεβάστε από την παρακάτω διεύθυνση το σχετικό έγγραφο
Πρόσκληση - Επιλογή - Κατανομή Στρατιωτικού Προσωπικού (Συστήματα -Τρόποι Επιλογής
Οι στρατεύσιμοι της κλάσεως 2025 (γεννημένοι το έτος 2004) ήταν υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2022 (2 Ιανουαρίου 2022 έως 31 Μαρτίου 2022) είτε ηλεκτρονικά, είτε σε οποιαδήποτε Στρατολογική Υπηρεσία, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ή αρμόδια Προξενική Αρχή, σύμφωνα με τα εκάστοτε μέτρα πρόληψης της διασποράς του νέου κορονοϊού Covid - 19. Η εν λόγω υποχρέωση εξακολουθεί να υφίσταται έστω και εκπρόθεσμα.
Δεδομένου ότι η διαδικασία απογραφής και η επιτυχής έκβασή της στηρίζονται κατά κύριο λόγο στη σωστή και ευρεία ενημέρωση των στρατευσίμων, παρακαλούμε για τις δικές σας κατεπείγουσες ενέργειες, και πιο συγκεκριμένα, παρακαλούμε να αποστείλετε το συνημμένο έντυπο οδηγιών κατάθεσης ΔΑ στις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς σας, σε όλα τα Λύκεια - Σχολές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να καταθέσουν το Δελτίο Απογραφής το συντομότερο δυνατό οι στρατεύσιμοι γεννημένοι το 2004 που φοιτούν στις άνω σχολικές μονάδες.
Ελένη Τσακίρη
Περ/κη Δ/νση Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Τηλ. Επικοινωνίας: 25310 83510 (εσωτ. 100)
Υπεύθυνση δήλωση Γονέα για τις e-eggrafes
Κατεβάστε από τον παρακάτω σύνδεσμο την
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
- Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3α) και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3β), και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα συμπληρώσει το πεδίο 3α στην Υπεύθυνη Δήλωση, καθώς θα πρέπει στο συγκεκριμένο πεδίο να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
- Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο δηλώσεις). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
- Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
- Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
- Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι
εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2022-23.
Επίσκεψη στο τυχερό (etwinning)
Προσφορές - Σύμβαση.
Καθορισμός προγράμματος Πανελλαδικών Εξετάσεων μαθημάτων ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων, έτους 2022
Καθορισμός προγράμματος Πανελλαδικών Εξετάσεων μαθημάτων ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων, έτους 2022.
Λήξη Μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022
Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022.