Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2022
Κατεβάστε από την παρακάτω διεύθυνση το σχετικό έγγραφο
Η διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, χωρίς εξετάσεις, γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 39 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), την παρ. 2 του άρθρου έκτου του Ν.4218/2013 (ΦΕΚ 268 Α΄), με το άρθρο 7 του Ν.4283/2014 (ΦΕΚ 189 Α’), καθώς και με το άρθρο 13 του Ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17 Α’) και το άρθρ. 108 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α’).
Οι υποψήφιοι εισάγονται σύμφωνα με την Φ.253/143554/Β6/2010 (ΦΕΚ 1794 Β’) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
α) Στις Σχολές και τα Τμήματα/Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και τις ΑΣΤΕ, εφόσον είναι κάτοχοι Απολυτηρίου Ενιαίου ή Γενικού Λυκείου, Τεχνικού Λυκείου (ΤΕΛ), Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου (ΕΠΛ) ή ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β’) ή ΕΑΕ..
β) Στις Σχολές και τα Τμήματα/ Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Πανεπιστημίων, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και τις ΑΣΤΕ, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 13 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 241 του Ν.4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α’), οι οποίες είναι αντίστοιχες ή συναφείς με τους τομείς και την κοινή ομάδα των ΕΠΑΛ όπως αναφέρονται στην ΥΑ Φ.153/79899/Α5/21.05.2019 (ΦΕΚ 1904 Β΄ και 1940 Β΄) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, εφόσον είναι κάτοχοι Απολυτηρίου ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α’) ή ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013 ή του Ν.4386/2016 ή του ν.4547/2018 ή του ΕΝΕΕΓΥΛ, ή κάτοχοι Πτυχίου ΤΕΕ Β’ κύκλου σπουδών ή Τεχνικού Λυκείου (ΤΕΛ) ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου (ΕΠΛ).
Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους Έλληνες κατόχους τίτλου απόλυσης ξένου λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της αλλοδαπής.
Για την εισαγωγή των ανωτέρω υποψηφίων το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 ενεργοποιήθηκαν το Νοέμβριο 2021 οι Επταμελείς Επιτροπές δεκατεσσάρων (14) συγκεκριμένων Δημοσίων Νοσοκομείων, οι οποίες εξέδωσαν πιστοποιητικά διαπίστωσης πάθησης, σύμφωνα με τη με αριθ. Φ.151/17897/Β6/14-02-2014 (ΦΕΚ 358 Β’) (ΑΔΑ: ΒΙΕΒ9-ΕΜΧ) Κοινή Υπουργική Απόφαση όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, στα οποία αναγράφεται η πάθηση με τον αντίστοιχο κωδικό της.
Οι υποψήφιοι οι οποίοι έχουν ήδη αποκτήσει έναν από τους ανωτέρω τίτλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή φοιτούν κατά το τρέχον έτος στην τελευταία τάξη του Λυκείου και κατέχουν πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων/ Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να εισαχθούν, σύμφωνα και με την Φ.253/143554/Β6/12-11-2010 (ΦΕΚ 1794 Β΄) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, από Τρίτη 17 Μαΐου μέχρι και Πέμπτη 26 Μαΐου 2022.
Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της προθεσμίας χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής (26 Μαΐου) δεν θα γίνονται δεκτά εκπρόθεσμα Μηχανογραφικά Δελτία, καθώς κλειδώνει το σύστημα.
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού θα είναι προσβάσιμη κατά την ανωτέρω προθεσμία όλο το 24ωρο μέσω συνδέσμου που θα υπάρχει στην κεντρική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (www.minedu.goν.gr) και οι υποψήφιοι μπορούν από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο να τη χρησιμοποιήσουν για να υποβάλουν το Μηχανογραφικό τους Δελτίο με τις προτιμήσεις των Σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους. Η εφαρμογή συνοδεύεται από οδηγίες τις οποίες οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν προσεκτικά και να ακολουθήσουν πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν ότι αμέσως μετά την ηλεκτρονική υποβολή:
Α. Εκτυπώνουν απευθείας από την εφαρμογή τα δύο αρχεία που εμφανίζονται:
- ένα (1) αντίγραφο του συμπληρωμένου Μηχανογραφικού Δελτίου, καθώς και
- την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση.
Προτείνεται, ο υποψήφιος να κρατήσει φωτοαντίγραφο του υπογεγραμμένου Μηχανογραφικού του Δελτίου και της υπογεγραμμένης Υπεύθυνης Δήλωσης για το προσωπικό του αρχείο.
Β. Υπογράφουν τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα (το Μηχανογραφικό Δελτίο σε όλες τις σελίδες).
Γ. Αποστέλλουν (μέχρι και την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022) τα δύο (2) ανωτέρω έγγραφα μαζί με:
- 1. εάν είναι απόφοιτος, ένα (1) ευκρινές φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
Εάν είναι μαθητής της τελευταίας τάξης του Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΑΕ), ο βαθμός απόλυσής του θα αντληθεί υπηρεσιακά από την ηλεκτρονική πλατφόρμα myschool του ΥΠΑΙΘ, μετά από την έκδοσή τους. |
2. ένα (1) ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια Επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου ή φωτοαντίγραφο Απόφασης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) (που έχει εκδοθεί, μετά από εξέταση ένστασης του υποψηφίου, από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται κάθε χρόνο κατόπιν εισήγησης του ΚΕΣΥ).
3. ένα (1) ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου
4. σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου, από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και ευκρινές φωτοαντίγραφο της πρωτότυπης εξουσιοδότηση.
Σε περίπτωση που ο τίτλος προέρχεται από ξένο σχολείο, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει επιπλέον τα εξής δικαιολογητικά:
i) Βεβαίωση αντιστοιχίας του Απολυτηρίου (αν πρόκειται για απολυτήριο ξένου σχολείου που λειτουργεί στο εξωτερικό) από τη Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Eυρωπαϊκών και Μειονοτικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής ή από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης των Ελληνικών διπλωματικών και προξενικών αρχών του εξωτερικού καθώς και βεβαίωση αναγωγής βαθμολογίας του Απολυτηρίου σε περίπτωση που ο βαθμός δεν είναι στην εικοσάβαθμη κλίμακα (0-20).
ii) Βεβαίωση ισοτιμίας και αντιστοιχίας (αν πρόκειται για απολυτήριο ξένου σχολείου που λειτουργεί στην ημεδαπή), καθώς και βεβαίωση αναγωγής βαθμολογίας του Απολυτηρίου σε περίπτωση που ο βαθμός δεν είναι στην εικοσάβαθμη κλίμακα από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής.
iii) Για τίτλους Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης της αλλοδαπής απαιτείται Βεβαίωση ισοτιμίας και αντιστοιχίας ξένων τίτλων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. καθώς και Βεβαίωση από την οποία να προκύπτει η αναγωγή της βαθμολογίας του Απολυτηρίου Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης της αλλοδαπής στην 20βαθμη κλίμακα, σε περίπτωση που η βαθμολογία του Απολυτήριου τίτλου δεν εκφράζεται στην 20βαθμη κλίμακα.
‘Ολα τα πρωτότυπα δικαιολογητικά που εκδίδονται από ξένη υπηρεσία (σχολείο, άλλη εκπαιδευτική αρχή, κ.λ.π.) πρέπει απαραιτήτως να είναι επικυρωμένα για τη γνησιότητα της υπογραφής αυτού που τα υπογράφει είτε από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό ή από διπλωματική αρχή της ξένης χώρας στην Ελλάδα με επικύρωση του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας, είτε με τη σχετική επισημείωση (APOSTILLE) από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτό αρχές. Η επικύρωση γίνεται στο πρωτότυπο και όχι σε φωτοτυπία.
Για την υποβολή και επικύρωση τίτλων, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 1 του ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74 Α΄):
i) Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής υποβάλλονται και γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά σε ευκρινές φωτοαντίγραφο από αντίγραφο εγγράφου που έχει επικυρωθεί από δικηγόρο και απαραιτήτως πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, η οποία θα υποβάλλεται σε ευκρινές φωτοαντίγραφο της πρωτότυπης ή ευκρινές φωτοαντίγραφο του ακριβούς αντιγράφου.
ii) Η επίσημη μετάφρασή τους γίνεται: α) από αρμόδια κατά νόμο αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών ή από μεταφραστές του Μητρώου μεταφραστών του Υπουργείου Εξωτερικών ή από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό, β) από δικηγόρο σύμφωνα με τον «Κώδικα Δικηγόρων» (άρθρο 36, παρ. 2, ν.4194/2013 - ΦΕΚ 208 Α΄), γ) από Πτυχιούχους μεταφραστές/στριες του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου με θεώρηση της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματιών Μεταφραστών πτυχιούχων Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η αποστολή θα πρέπει να γίνει Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER ) προς το:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ Β΄ γρ. 0091,
Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15122, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα
με την ένδειξη:
Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2022
και καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:
1. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραλαβής, ελέγχου και ταυτοποίησης με το ηλεκτρονικό αρχείο, οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με νεότερες ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου (www.minedu.goν.gr) αφενός για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του ελέγχου και αφετέρου για τα αποτελέσματα εισαγωγής, μόλις αυτά ανακοινωθούν.
2. Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα προχωρήσουν σε ηλεκτρονική εγγραφή στο Τμήμα επιτυχίας τους ζητώντας παράλληλα τη διαγραφή τους από προηγούμενο Τμήμα επιτυχίας σε περίπτωση που είναι ήδη φοιτητές. Στη συνέχεια καταθέτουν οι ίδιοι ή νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός τους ή αποστέλλουν ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, στη γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος επιτυχίας, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.
3. Για τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου χρησιμοποιείται ο 8-ψήφιος κωδικός υποψηφίου που αποδίδεται αυτόματα στον υποψήφιο κατά την εγγραφή του στο σύστημα πριν την ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού του.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Λυκείων, αφενός να ενημερώσουν το σύνολο των τελειόφοιτων μαθητών τους και κατά τις ημέρες λειτουργίας των Λυκείων να παρέχουν τη δυνατότητα χρήσης Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο για τους υποψηφίους της ανωτέρω κατηγορίας, αν αυτό τους ζητηθεί.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ
Διαβίβαση δελτίου τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2022-2023
Σας διαβιβάζουμε το από 10-5-2022 δελτίο τύπου, όπου αναφέρονται οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης που θα λειτουργήσουν οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2022-2023, όπως και τα απαραίτητα δικαιολογητικά με τα οποία θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους σε αυτές.
Το δελτίο τύπου παρακαλούμε να αναρτηθεί στις ιστοσελίδες και στους πίνακες ανακοινώσεων των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ με ευθύνη των Δ/ντών, όπως και στις ιστοσελίδες των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να ενημερωθούν οι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ
ΜΑΡΟΥΣΙ, 10 - 5 - 2022
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σας υπενθυμίζουμε ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 μέχρι και την Τρίτη 28 Ιουνίου 2022.
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2021-2022) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση - δήλωση ήταν δεσμευτική.
Όσοι απόφοιτοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.
Φέτος, επειδή για πρώτη φορά οι Υγειονομικές Επιτροπές των Σωμάτων Ασφάλειας προηγήθηκαν των Εξετάσεων για τα ΤΕΦΑΑ και προκειμένου να μην υποβληθούν οι υποψήφιοι στις ίδιες ιατρικές εξετάσεις, δίνεται η δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, είτε να προσκομίσουν στην Υγειονομική Επιτροπή τις ιατρικές εξετάσεις που απαιτούνται, όπως γινόταν κάθε χρόνο, είτε το Δελτίο Υγειονομικής Εξέτασης με το οποίο τους έχει κρίνει κατάλληλους η Αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή των Σωμάτων Ασφαλείας.
Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:
α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες
β) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου. Ο υποψήφιος επίσης θα έχει μαζί του Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας, έγγραφο και
γ) i) βεβαίωση οπτικής οξύτητας, ii) ακτινογραφία θώρακα με σχετική γνωμάτευση και
iii) καρδιογράφημα με σχετική γνωμάτευση, τα οποία μπορούν να έχουν εκδοθεί από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό, είτε
δ) αντίγραφο δελτίου υγειονομικής εξέτασης με το οποίο ο υποψήφιος έχει κριθεί κατάλληλος από τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των Στρατιωτικών Σχολών ή των Αστυνομικών Σχολών ή των Σχολών Πυροσβεστικής Ακαδημίας ή των Σχολών Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης θα λειτουργήσουν στις έδρες των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :
- Διεύθυνση Α' Αθήνας,
- Διεύθυνση Β' Αθήνας,
- Διεύθυνση Γ' Αθήνας,
- Διεύθυνση Δ' Αθήνας,
- Διεύθυνση Πειραιά,
- Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής,
- Διεύθυνση Αχαΐας (Πάτρα),
- Διεύθυνση Αρκαδίας (Τρίπολη),
- Διεύθυνση Έβρου (Αλεξανδρούπολη),
- Διεύθυνση Ηρακλείου,
- Διεύθυνση Ιωαννίνων,
- Διεύθυνση Ανατολικής Θεσσαλονίκης,
- Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης,
- Διεύθυνση Καβάλας,
- Διεύθυνση Κοζάνης,
- Διεύθυνση Λάρισας,
- Διεύθυνση Μαγνησίας,
- Διεύθυνση Τρικάλων
Σημειώνεται ότι η κολύμβηση (50μ. ελεύθερο) περιλαμβάνεται στα τέσσερα (4) αγωνίσματα από τα οποία οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία για εξέταση. Για την ίση μεταχείριση των υποψηφίων πρέπει το αγώνισμα αυτό να διεξάγεται σε κολυμβητήριο των 50μ.
Λόγω της έλλειψης κολυμβητηρίου 50 μ. στην πόλη της Κοζάνης το αγώνισμα της κολύμβησης θα διεξαχθεί στην πόλη της Πτολεμαΐδας.
Επίσης όσοι θα προσέρχονταν στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και επιθυμούν να εξεταστούν στο αγώνισμα της κολύμβησης, λόγω έλλειψης κολυμβητηρίου 50μ. στην συγκεκριμένη πόλη, θα πρέπει να προσέλθουν για όλες τις πρακτικές δοκιμασίες τους στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα τη Λάρισα ή στην Επιτροπή Εξέτασης με έδρα το Βόλο.
Διευκρινίζεται ότι δεν επιτρέπεται η εξέταση του υποψηφίου σε περισσότερες από μία επιτροπές.
Οι συγκεκριμένοι χώροι διεξαγωγής των αγωνισμάτων και το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε επιτροπής, ανακοινώνονται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αναρτάται στις ιστοσελίδες τους.
Παρακαλούμε όπως τηρηθεί αυστηρά το πρόγραμμα, πλην των περιπτώσεων υποψηφίων των ΕΠΑΛ που εξετάζονται έως και τις 17 Ιουνίου, των υποψηφίων που συμμετέχουν στις εξετάσεις ειδικών μαθημάτων από 18 έως και 30 Ιουνίου καθώς και άλλων εξαιρετικών και έκτακτων περιπτώσεων. Για τους συγκεκριμένους υποψηφίους η οικεία επιτροπή οφείλει να ορίζει, διαφορετική ημέρα εξέτασης εφόσον η ημέρα πρακτικής δοκιμασίας συμπίπτει με την ημέρα εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Eνημερωτικό φυλλάδιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, σχετικά με το πλαίσιο που διέπει την κυκλοφορία των Ελαφρά Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων
- Διαβιβαστικό
- Ενημερωτικό φυλλάδιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, σχετικά με το πλαίσιο που διέπει την κυκλοφορία των Ελαφρά Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων
Για τους στρατεύσιμους κλάσεως 2025 (γεννημένοι το έτος 2004)
Κατεβάστε από την παρακάτω διεύθυνση το σχετικό έγγραφο
Πρόσκληση - Επιλογή - Κατανομή Στρατιωτικού Προσωπικού (Συστήματα -Τρόποι Επιλογής
Οι στρατεύσιμοι της κλάσεως 2025 (γεννημένοι το έτος 2004) ήταν υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2022 (2 Ιανουαρίου 2022 έως 31 Μαρτίου 2022) είτε ηλεκτρονικά, είτε σε οποιαδήποτε Στρατολογική Υπηρεσία, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ή αρμόδια Προξενική Αρχή, σύμφωνα με τα εκάστοτε μέτρα πρόληψης της διασποράς του νέου κορονοϊού Covid - 19. Η εν λόγω υποχρέωση εξακολουθεί να υφίσταται έστω και εκπρόθεσμα.
Δεδομένου ότι η διαδικασία απογραφής και η επιτυχής έκβασή της στηρίζονται κατά κύριο λόγο στη σωστή και ευρεία ενημέρωση των στρατευσίμων, παρακαλούμε για τις δικές σας κατεπείγουσες ενέργειες, και πιο συγκεκριμένα, παρακαλούμε να αποστείλετε το συνημμένο έντυπο οδηγιών κατάθεσης ΔΑ στις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς σας, σε όλα τα Λύκεια - Σχολές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να καταθέσουν το Δελτίο Απογραφής το συντομότερο δυνατό οι στρατεύσιμοι γεννημένοι το 2004 που φοιτούν στις άνω σχολικές μονάδες.
Ελένη Τσακίρη
Περ/κη Δ/νση Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Τηλ. Επικοινωνίας: 25310 83510 (εσωτ. 100)
Εγκύκλιος σχετικά με την υπό στοιχεία Φ.251/43712/Α5/14-4-2022 (Β΄1850) απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την πρόσβαση των υποψηφίων ΓΕΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω πανελλαδικών εξετάσεων από το έτος 2022 και εφεξής
Εγκύκλιο σχετικά με την υπό στοιχεία Φ.251/43712/Α5/14-4-2022 (Β΄1850) απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την πρόσβαση των υποψηφίων ΓΕΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω πανελλαδικών εξετάσεων από το έτος 2022 και εφεξής
Υπεύθυνση δήλωση Γονέα για τις e-eggrafes
Κατεβάστε από τον παρακάτω σύνδεσμο την
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
- Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3α) και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3β), και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα συμπληρώσει το πεδίο 3α στην Υπεύθυνη Δήλωση, καθώς θα πρέπει στο συγκεκριμένο πεδίο να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
- Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο δηλώσεις). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
- Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
- Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
- Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι
εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2022-23.